srijeda, 24. ožujka 2010.

Vruća gradska linija


DUMICA: Alo….. Alo….

RADIO: Vruća Gradska linija, izvolite….

DUMICA: Alo…. Alo….. koga vraga….

RADIO: Da, da…. Vruća gradska linija…. Izvolite …. U etru ste…..

DUMICA: alo…. Je me cujete…. Alo…..

RADIO: Halo…. Da izvolite…. Čujemo se… izvolite…. Samo recite….

DUMICA: Aha… aha… cujemo se…. Ej mala Vesna… si to ti….

RADIO: Da da… ja sam. Izvolite… U eteru ste… Recite, što vas muči….

DUMICA: Ma, muci mene puno toga, ma tote mi vi ne morete pomoć…. Jedino…. (smih – sama sa sobom) jedino ko šoldi dilite… tamo doli na radio (smih) …. Ili…. Ili ćete mi muža uzest… bar jednu 15 dan kor sebe na radio… da mi se duša malo jadnoj odmori….

RADIO: A…. bojim se da van tu mi ne možemo puno pomoć…. Pogotovo ne sa novcima….

DUMICA: a znam, znam, ja da ni vamin baš ne cvitaju rožice i garofuli na tu bandu…. Nego… nego ostavimo se sad toga…. Ja bi imala jedan… nako… jedan preblem za reć… pa ko bi mogli pomoći i….

RADIO: Da da…. Recite… recite teta …..

DUMICA: Ma znate… mene muci onon … onon … kako su no rekli…. Aaaaa… prelazak sa analnog na dignitamo signal….

RADIO: Aha… mislite prelazak sa analognog na digitalni signal….

DUMICA: E… e… to… I sad vi meni recite kakov je taj taj analni… a kakov taj digalni sinjal…

RADIO: pa…..

DUMICA: (prekine ih) Čuhajte… ja san se sve mislila…. Pa mi se cini da je otaj analni sinjal…. Nikakov… kaj… donji sinjal…. Jerbo …. Jerbo mi je ….još noga puta ….doktor doktor da nike tablete… niki ANALNI cepići… ke da se ne smiju popit…. Nego da se… moraju stavit…. Kako ću ja to reć sad…. Da se moraju rinut… doli…e…i radi toga… e… ja mislim da otaj… analni signal ….znači kaj kaj… kaj onaj signal ki je doli, kaj… donji signal. E, a onda… onda će otaj dignujtalni signal bit… nikakov…. Kaj gornji sinjal… otaj signal….

RADIO: ali teta… to vam nije….

DUMICA: Cekajte malo… ne prekidajte me…. Ca san ono …. Ca san stila pitat…. Kvragu….mmmmmmmm…. aha…. Aha… stila san zapravo pitat… otooo…. Kad se promini… otaj … sinjal…. Oto…, ca su rekli na televiziju….. je to znači da ću ja… da uvatin…. Otaj digalni signal…. Morat dignut antenu od televizije….. jerbo…. Ako je otaj dignujkalni signal kaj gori…. A onaj analni doli… pa mi je do sad antena bila doli jer je vaćala otaj… donji… otaj analni signal…. Pa ću je sad morat dignut … dignut gori… jerbo da bi vaćala otaj novi… otaj gornji… otaj degalni signal…. Ili je to……

RADIO: ma neee… ne teta…. Skroz ste fulali….

DUMICA: Daaaa…?

RADIO: Ma da!...ma zapravo vam se ti signali zovu analogni i digitalni…. I oni vam zapravo nemaju veze sa spuštanjem i dizanjem antene…. Nego… kako da vam objasnim…. Sa načinom… sa sistemom emitiranja i primanja televizijskog signala….

DUMICA: aha…. Aha…. Dobro, dobro…. Je to onda znači da ću morat kupit novu televiziju…. On ti jarca…. a nima … nima ni destak godišć da san kupila ovu zadnju……

RADIO: ma ne…..

DUMICA: (prekine ih) ….. onda ću novu antenu morat kupit…..?

RADIO: Ma ne…. trebate kupiti onaj novi uređajčić, kojega ćete spojiti na televiziju, pa onda u njega uključiti kabel od antene….

DUMICA: cekajte…. Cekajte malo da zapišen…… (za sebe) ... ma kadi mi je sad olovka…. A vražja dica… sve poneseju…. (šuškanje) … ma nima je pa je nima…. A kvragu ….. (opet glasno) …. Ala, ala, samo vi govorite… zapamtit ću ja……

RADIO: Dakle…. Kad ste spojili digitalni resiver na…..

DUMICA: Ki … digitalni ki?....

RADIO: ri.. si…ver….. e… dobro… onda ga samo još morate programirati…..

DUMICA: Ca ga moram….?

RADIO: programirati…..

DUMICA: ma kvragu i risiver i programator i analni i dignujgalni sinjali… neka se muž mi misli stin…. I vako i nako samo on geda noga vraga od televizije… i nogomet i filmi i pulitiku…. pa neka je i nacinja!
Gren ja pogedat seriju… dok još mogu…. A i biće mi potli recepti…. Ala, ala boooog…….

RADIO: bog… do slušanja…..

Oznake: ,

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica