srijeda, 10. ožujka 2010.

iza karnevala

Teta Dumica 25.02.2010.
Vrijeme radnje: Prije ubeda
Efekti: šuškanje najlonima
Kratki sadržaj:
Nukuć je nani torna robu od maškar. Dumica provjerava i sića se….


Šuška najlonima:
Da vidin. Da vidn nac vo šumija….
Šuška najlonima:
Nezadovoljno
(ali ne ljuto):
Hmmmm…….. Znala san.
aaaa……. A sunce nanino…… nikad se nećeš naucit.
A lipo san mu rekla neka pazi robu, neka ne šporka, neka ne raspori….
Opet šuška najlonima:
A ca ću….. Kako ditetu ne dat kad nako lipo pita…..
Ala baren mi je vogodišće manja muka.
Lani kad mi je pita fuštan za poć u maškare, Marka plakat, šla san mu dat tobože malo bojega, novijega.
Torna mi ga je nazad, pari da je štalu šnjin pome!
Ni se to više moglo ni ocistit ni zakrpat.
Ma žal mi ga je bilo itit, pa san ga ostavila neka mu bude za u maškare.
Pa dok traje neka traje.

Sitila san se kako me je moja pokojna mat oprala kad je ona svomu nuku, momu sinu, dala svoj fuštan u maškare. (smije se)
Neznan ca joj je bilo u pameti kad mu je šla dat svoj fuštan ca ga je za smert parićala!!
Boje bi mi bilo da joj ga nisan šla tornivat. (smije se) Ubila me je govoron.
Potli toga, šla san u butigu, potrošila svu svoju plaću i kupila robu za novi fuštan.
Manko cetiri metra duploga, lipoga, krepdešina!
Neka, ca ću sad…tako je kako je… Oprat ću ga i uredit za dogodišća.

A da sad vo vidin…
Šuška najlonima:

Dobro je…. Dobro je…
Pametna je ona, moja nevista.
Vo mi je košuja od moje pokojne pranane. Lipi teg je na njoj. Ovu san i ja duperala po karnevalu. Lipo se pere i šumprešiva.
Kad mi je u kuću došla, bilo je vako, vrime od karnevala. Morala san joj pokazat ku dotu san za sina parićala, pa san usput obećala da ću joj baš ovu košuju dat u maškare.
Pitala me je da kako se pere….
Da kako…. Da kako….
Moja mat je robu lušijala, kuvala u krinu na tri uha, na oganj na trinoge.
Ruke bi odrla režentivat.
Danas kad imamo vešmašine, sve je ajn-cvaj.
Jedino… J E D I N O ….. triba pazit ki prah ćeš stavit.
Nema Arijel, ni Persil, ni Reks
Ja sve peren u RADIJON.
Roba je čaaraaaa, beli se….. Antroke beleca!
Nima srama novomu!
Šuška najlonima.
Sve ću ja vo lipo uredit. Baren će se znat di je. I opet za u karneval dogodišća.

A moja nukica, sunce nanino…
Ona mi se voli u nošnju obucevat.
Obuce se, namestin joj pokrivacu, a ona se još uru vrimena geda u zercalo.

Bila san i ja do pijace pošpijat. Ja i moja Mare. Bilo je lipo vrime, meko.
Najprija smo stale uza Bartula.
Ma, puno mi fali onaj parkić. Od kad su posikli stupi, niman se di pošubatat.
A kako je sad pijaca i široka i duga, a kolari ostarili, Kolo nan se širi kaj kozaračko!

Kad smo cule kolo, i uza svu starost i bolesne noge, bar smo pol kola zakolale.

Serce oće, al' snaga ostavja!

Onda smo stale u vrata od crikve i škvadrivale (smije se)

Lipo je bilo, puno svita.

Neka. Za svih je Dumica sve parićala. I nošnje i za u maškare.

A kad umren, svi moji fuštani neka u karneval pojdeju.


Oznake: ,

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica