srijeda, 10. ožujka 2010.

ričavac

Teta Dumica, 28.01.2010.
Vrijeme radnje: malo prije podne
Mjesto radnje: kuhinja
Efekti: pije kavu, šuška čikaricama,
Teta Dumica pije kavu, šuška čikaricama.

Bravo!
Tako!
Ovaj put san sve lipo napravila. Niš nisan zaboravila.

Šuška najlonićima
Digla san se jutros okolo 7 uri i šla u butigu. Kupila san kruva, još je bi tepal.
Šuška najlonićima

Niki dan mi je sin rekla neka se parićan, da ćeju mi sa društvon doć u kuću za rićavac!
Ja volin kad mi dojde lipo društvo!
Kad mladići i divojke zapivaju naše stare pisme, po domaću, kad je puna kuća smiha….. eeeee lipo je to. Neka, neka.
Moj sin ima velo društvo. Još od škule su uvik zajedno. U svaki karneval i u ričavci greju.

Noga se je puta vijažalo i bordalo po cele noći.
Odili bimo po kućamin pivat i šulacat se, a onda bi partili kod koga-kod u konobu na kuvanu bravinu, pecenu janjetinu, kako bi se već dogovorili.
Znala je naša nana, bog je pomilova, po celi dan kuvat i parićivat, a onda bi hahari došli i sve pojli u pol ure!
Kaj dica, odili smo po kućamin samo po svojoj ulici!
Pokrili bimo se facoliman i kucili susediman na vrata. Malo bimo zapivali, a ženske bi nan dale frit, ako su napravile.

Danas po vratiman kuci mularija, šuškaju najlonićiman i viceju:
dajte nan jaj, dajte nan jaj…..
A kad izajden vanka, onda zamukneju!?
Ca je dica? Di je pisma? Niš neznate pivat?
A oni me samo mutavo gedaju krez bužice od maškare!

Ca je vo došlo…. Ca tu dicu nima ki naucit našiman užancamin?
Pivat neznaju oli nećeju?
Znala san in dat jaj i brašna, morebit bi znali palačinke paričat.
A onda bi drugo jutro to isto jaje našla inkartano komu-kod od susedov u vrata!
Nedan in više jaja!

Ma isto mi je žal zaklopit vrata i cint fintu da me ni doma!
Sad kupin malo bonbonov i kroki, pa podilin dici.
Ni mi žal.
Triba držat do običaja, do starih užanci.
Ne smimo pustit da se to zaboravi.
Mi smo u škulu imali domaćinstvo, ucile smo šit i plest, a dica sad, po novome, imaju uru paškoga govora!
Lipo da su se toga sitili.

Šuška najlonićima.
Sad gren paričat cakod za veceras.
Nafrigat ću frit – duplo!
Narizat ću peršuta, i naj bokun sira od afitance,
Skuvat ću in pužov ca se špurgivaju još od vu jesen i parićat ću i bakalaja i ubotnice!
Neka bude pun stol ića i pića.
Svega ću nacint uduplo, da mi se ne dogodi kaj lani, kad je nukić doša pokrivenoga obraza i dove sobon celu curmu, kad su mi pojli sve ca san ja jadna parićala za moga sina i njegovi kumpanji!
Skoro san u zemju propala odsrama!

Oznake: ,

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica