srijeda, 10. ožujka 2010.

smeće, najloni....

Dnevnik Tete Dumice 07.01.2010.
Mjesto radnje: kuhinja
Vrijeme radnje: malo prije podne.
Teta Dumica šuška najlonićima


Paket jaj… Botija mlika…..
Šuš-šuš najlonići
Tri kvarta kruva…. Uje….. Riži…
Šuš-šuš najlonići
Čikulata za nukicu
Šuš-šuš najlonići
Cetire kapule….
Šuš-šuš najlonići
Malo selena, glavica luka…
Šuš-šuš najlonići
Ala…. - više san najlonov donila doma nego san kupila za pojist.
Šuš-šuš najlonići
Žuti, modri, beli…. ,
Šuš-šuš najlonići
Ovi su tobože mukte… kaj da mi neznamo da smo ih platili i preplatili sa ovon spizon ku kupimo.
Najlon zavo, najlon zano….
Sve je umotano u najloni…
Uzmen ja svoju boršu, ali uvik kupin još cakod, pa mi ne stane samo unju. Moran uzest najlon, a onda neznan di ću šnjin kad dojden doma.
Šuš-šuš najlonići
Ovi su nevajani. Jedva do kuće spizu donesen, odma popucaju.
Kerumovi su mi puno boji; poslužiju mi za smeće itat u njih, lipo su veli i cversti, taman za u moju kantu.
Šuš-šuš najlonići
E, bravo,
Reklo je na radio da ćeju nan od komunalij vogodišće dilit najloni.
Da su sad moderni i da ćeju recik….rec…..kako no…vrag se ita…..
…… RECIKLIRAT smeće ca ga itamo.

Eee…… noga puta su smeće kupili na kar sa konjiman…
Znali smo zapivat
''Ante Tono zvoncićon klepeće, orte ženske berzo noste smeće''…
Potli smo se malo modernizirali pa je odi Gergica traktoron.
Zazvonili bi nan zvoncićon, a mi bimo dercale na vangrada itit smeće. Uno doba ni bilo najlonov kaj danas.
Kako bi ki stresa smeće, moga si vidit ca je cera ubedva.
Ni se moglo niš sakrit.
Stali bimo atento, da ne zakasnimo, jerbo ko nisan bila žvelta, traktor bi parti,
a smeće nisan smila ostavit na ulicu do sutra, nego bi ga tornala nazad u konobu.
Ca je to bilo kaj danas………..?
Danas u svako doba moreš poć itit smeće, di te je voja.
Kontejnerov ima.
Ma isto, šporkuje itaju sve redon.
Ostavjaju svoje smeće kaj na pijat maškamin i galebiman.
Mene boliju ruke, pa isto dignen pokrov i itin smeće nutra.
Ona moja suseda, lenjuša, ponese najlonić u podne i ostvi ga uskraj kontejnera
Dojde maška i vižitiva, ubedva sirota beštija….

Sad govoriju da bi nan tribalo bit boje, cišći grad…
Da neka odma u najloni mećemo: u jednoga kartu, u drugoga staklo, u tretoga plastiku, u cetvertoga……..
Je. Bravo. Nego kako.
Morala bi imat konobu kaj portun od dolnje općine!!!!

Oznake: ,

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica