srijeda, 10. ožujka 2010.

općinska božićnica

Dnevnik Tete Dumice 24.12.2009.
Mjesto radnje: kuhinja
Vrijeme radnje: malo prije podne
Teta Dumica otvara vodu, čuje se šum vode i kucanje žlice po čikarici/potiću


Uff…. Uff….. opet me kuk boli…. Vo će se opet vrime preminit….

Čuje se kako ulijeva čaj/kavu u čikaricu/potić, ispija (srče)

Morala bi poć namo doli po medicinu…..
A kako ću jadnaaaa….. kako ćuuuu….
A ki će me rinut ubrig preko noga mosta.

Ca su no napravli…. Kako ću ja jadna, vako stara i kilava…..
Larko je njiman kad imaju auti. … Ovi mladi niš ne deržiju do nas starih…. Svih bi ja u vojsku potirala. Makar samo 6 miseci. Nima više discipline…
Opet ću morat poslat muža neka namisto mene predigne riceti….. aaaaaaaa
Uff…..Uff…. ne moren nanoge stat…

Šuška najlonićima

Ca je vo kupi? Ni doni vegete.
Larko je njemu. Opet je poša na čakulu. Biće namo kod suda…
A neka, neka….. Pojde se malo ugrijat namo nasunce, dok se ja dignen i ne užgen oganj. Vako manje derv potrošimo. I derva su skupe, 350 kun metar.
350 kolp ih čapalo….
…………………………………………….
Ca ću danas kuvat ?……
Zabravila san sinoć stavit mocit fažol, a iman komadić bravine od afitance ca su mi dali za no malo ledine…
Skuvat ću malo polente na juhu od bravine.
Proćemo se.

Teta Dumica na radiju traži frekvenciju Radio Paga.
Nađe je taman kad spiker govori o odluci Grada za 200,00 kuna Božićnice umirovljenicima.

Cekaj, cekaj!!
OOOO….. Borati…. Ni ovo nisan znala.
Kadi je no rekla? U mjesni…ca? Biće u mjesnu zajednicu!
E, bravo, vako su i lani davali, kad je rodica Mare digla i zasebe i za već pokojnoga muža….eee… injoranta.
Nikad je ni dosti.
Uvik da je fali.
A prekolani je boršu na kvaku obisila da bi jutro perva u filu bila.
Šla se je mercit za no malo šoldov, kaj da će je to pomoć.
Fundina, potrošila bi dotu svete Ane……
Da 200 kun………….. Ca je to 200 kun………………… Niš.
Ma…. ma ca će to meni.
Vragu oni i tih 200 kun. Mužova pensja nan je dosti. Kaj do to namin triba, ………….to malo sirotinje….

Čuje se zvono – podne
Sa ulice čuje se dječji glasić:

Nana, nana, doće nan sveta Lucija!!!!

Ajme, sunce nanino!
Vo mi je došla od fantinići.
Moran ditetu cakod parićat za svetu Luciju….. Vrag se u šoldi ita…nikad ih ni dosti…
Ma…..Poć ću ja sutra okolo dvi ure popodne.
Tad je manje svita ugrad.
Ca me ki mora vidit.
Ca ki mora znat da san bila po šoldi…..
A mogla san poć i do Keruma. Da imaju bakalaja.
Kilo bakalaja po 170 kun. Ajme meni….
Vrag in se ita u 200 kun.
Ca moreš kupit za ti šoldi…..?
Napravit malo boju viceru za Badnjak, ubed za Božić. …….A ca kupit?
Dvajsetak deki bakalaja i po kila janjetine za nas dva…. Tako tako.
Ušparinjat ćemo jedino ako nas nevista zove na ubed…. pa će onda ostat i za bulaman.
I vo sve za 200 kun. A vrag in se ita u 200 kun….
Vamo da su poprodavali i Maun i Škerdu, da imaju puno šoldov, a nisu kadri dat narodu baren ijadu kun.
E…. a ca bi njiman ostalo. Puno ih je tamo. Namin vo malo i niš, a oni guzice neka širiju…. Da 200 kun…. Ca je to….
Ja jadna niman pensiju pa niman niš. Nisu mi dali noga puta ni NDH, ni Tito ni Tuđman, pa neću ni od ovih niš dobit.
Vrag in se ita u pulitiku i ca je je. Ne gren glasat….

Oznake: ,

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica