srijeda, 10. ožujka 2010.

blagoslov kuće i još malo o božićnici...

Dnevnik Tete Dumice 31.12.2009.
Mjesto radnje: kuhinja
Vrijeme radnje: malo prije podne.
Teta Dumica šuška suđem (pere čikarice)


Taaako….
Volin namiru popit kafu. Da me niki ne smita. Onda mogu promislit ca ću za ubed skuvat.

Danas bi mi moga doć pop, kuću blagoslovit.
Samo neka dojde prija pet uri, jerbo potli pet ulica je škura!
A neka noge polomi ??????!? Bit će da san ja kriva!

Na ulicu mi ne gori, nego jedna žarulja. Ma ja plaćan komunalnu naknadu!!
A kad daži, u butigu kaićon moran odit – a platila san i onaj prokjeti vodni doprinos!
…………………………………………
Komu ti šoldi greju ???
Samo muzeju od jadnoga naroda.
…………………………………………

Moran malo kuću poredit.
Cer san pomela, ma isto moran malo turnut. Lipo je grijat se na derva, ma puna je kuća paukov.
Sfrigat ću i malo frit, neka bude za na stol kad pop sa akolitima dojde.
A i moji nuci frite begenaju.
……………………………………….
Nevista mi je parićala plavu kuvertu.
Samo neznan koliko ću šoldov nutra klast……
Mislin se…. Ca pop zna koliko san ja stavila nutra!
I tako sve kuverte u istu boršu ita……

Znala je pokojna teta, ka je prala škale u popovu kuću, pripovidat kako se je noga puta znalo dogodit da u kuvertu niš ne bi bilo!
Onda bi pop samo teško uzdaha….. zaman mu propovidi o poštenju i jubavi.

To ni lipo…… a ja neznan koliko da mu parićan.

Misila san da će mi ona božićnica od općine pomoć..
Mare je bila uzest svojih 200 kun. Perva je u filu bila!
A ja….. radi prokjetih 6 kun preko mire, dobila san samo 100 !!!!!

Od ove pensjonerske božićnice, ni mi ucinlo nanka za viceru za Badnjak!
Da 100 kun!!!
Rugaju se snamin, kaj da smo na bambinadu partili. Dici i stariman, isti bulaman!

Da san znala zaku mizeriju se gren mercit, nebi ja pošla……

A Mare, došla mi je reč da je digla 200 kun i još da su je pensjoneri dali televizju !!!
On Edo od kampa da je dili televizje i radija pensjoneriman ki ih nimaju!
Ma ki to pensjoner danas nima radio, oli televizju !!!??
I ca to njemu triba, dilit. Izbori su odavno finili.
………………..E, Mare, Mare…. važno mi se je sotin pofalit došla.
Koda ja neznan da mi je došla novi šijalet pokazat!
Sin joj ga je još noga puta od Tersta doni.
Deržala ga je u ormarun i neka moli Boga da je ga mujice nisu pojle!
Ja san svoga sama uplela.
Jednoga za šajdan i drugoga za blajdan, za na ponoćku poć!

Vogodišće, novi pop – nova politika: ponoćka je pocala u pol noći, a ne kaj godišća prija kad san već u dvet i pol morala poć cuvat svoj banak!
Od kuće do crikve sto put bi prenula, od one podivjane mularije ki paterde itaju.
A dok bi pop govorit poca, noge bi mi već bile uštinule!
U pervi banci, napijanatale su se fine gospoje, sve u dlakavi kapoti, ….. sve mi milo dojde jadnih beštij ke su morale krepat da bi okolo vrata nikome dospile…
Skupu robu one nosiju. Ne triba njiman općinski bulaman.
One i za lemožinu šoldi od karte dajeju….
A ne ja…. sirotinja.
Meni 100 kun neka je dosti.

Da san znala, ne bi se ja merecit zato pošla.
Da san ja znala ….ma nebi nanka glasat bila!

A bila san.
I to na nagovor moje rodice Mare.
Da neka pojden napravit đir, da odavno ugrad ni bila.
A ona je samo stila prošećat svoj novi šijalet!
I još me pita da za koga ću glasat….. Naglo je prekine zvon: Zvoni podne

Ala Dumica, dosti je govora.
Gren oprat vaj bušćić salate.

Čuje se šum vode iz špine…..

Oznake: ,

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica