srijeda, 10. ožujka 2010.

predsjednički izbori

Dnevnik Tete Dumice, 14.01.2010.
vrijeme radnje: prije podne
mjesto radnje: kuhinja
efekti: ispijanje kave, šuškanje čikaricom



Ispija kavu i stavlja ćikarice u škafu:
Pazi Dumica, pomalo...
moran pazit kako stajen navu žgindanu nogu....
Lipo mi je reka sin da neka ne gren nidi, jerbo da je merzlo i da ko se obolin, da ću mu samo pokoru dat.
Ni on mujen. Brani svoju ženu, moju nevistu.
Na koga bi drugoga pala pokora nego nanju. Neka, neka.
Lipo san ga odgojila.
Lipu i vridnu ženu je zibra. Šešnu, šmodnu i rukotvornu. Moja pokojna teta bi rekla: i od matere mlikuje
I lipu dicu imaju. Nukica mi je kaj anđelić, a nukić..... ma on je već mladić. U škule mi gre.....pametno sunce nanino...
Obadva su na moju fameju.
Od pervoga dana san ja znala da ćeju oni bit i lipi i pametni....
Da su se stavili u moga muža...... bili bi divji. Ki bi ih ukroti!
Znala mi je pripovidat pokojna sekerva, bog je pomilova, da ni mogla izać na kraj šnjin. Da je u mladosti bi farabut.
Kaj da ja to neznan.... ali bi je najlipši mladić u Pag.
I uvik vesel i parićan za šulac.
Zna mi je reć da se paričiva za poć u popi, pa bi ja mujenica po cele noći ruketala.
Moj muž.....e..... lipe su to bile vrimena, naše mladosti i jubavi.
Vrag je misli na pulitiku.
Pa ca da je bi rat. I jedan i drugi, pa i treti.
Sve smo mi dva to prošli, skromno i u jubavi.
Zato mi je danas vako teško gedat ovu mladost, ka se po televiziji kara.
Vo do nekidan, po celi dan su destak od njih batinali jedan kontra drugoga.
Ki je koliko ukra, ki je kome kajlu namesti, ki je biža u Minken, ki je nikakove dionice proda..... karanje, karanje, karanje....
Onda su od njih destak, ostali samo dva.

Pitala san sina, za koga ćemo glasat, ki su ti dva ki su ostali?

Reka mi je da je jedan DALMATINAC, bledi profešur ki zna svirat, a drugi da je HERCEGOVAC, pun posla, da se diže jutro u 5 uri dercat poberdu i da se nima vrimena obrijat.
Da su obadva od iste stranke ali da su se pokarali.

U crikvu su neki dan dilili letak u komu nas biskupi putiju da glasamo za NAŠEGA covika.
I na televiziju san neki dan vidila jednoga novoga popića.
Obucen u belu monturu, od dolnjega kantunića televizije govori nan je da neka glasamo za NAŠEGA covika.
Niman ja ca tote puno mislit. Pametni judi sve su mi rekli.

U nediju jutro najprije san docekala moga prenoćanoga nukića.
Bi je u Kostrenu, sa karnevalistiman na festival.
Pun veseja mi je pripovida kako mu je lipo bilo.
A onda san se prebukla u boji fuštan za poć na misu i potli mise san šla u Name glasat.

Snažnim glasom:
A prokjete škale.....i on ki ih je tamo namesti......!!!!

Otvorila san vrata i vidila puni zidi slik moje mladosti.
I umisto da gedan di gren, ponorila san i rasterla san se kaj štraca!
Rastrepila san se, sva san se natukla.
Srića moja, samo san nogu žgindala.
Donili su mi cukara i vode pa san se berzo rekuperala.

Odlučnim glasom:
A onda su mi dali no bokun karte i ja san zaokružila.
Za NAŠEGA covika.
Ca ja znan kakov je taj drugi......


Oznake: ,

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica