srijeda, 10. ožujka 2010.

građevinska mafija


TETA DUMICA
MJESTO RADNJE: Kuhinja
VRIJEME RADNJE: prije ručka
Efekti:
šuškanje čikaric, pijatov,
otvaranje vrata, http://www.freesound.org/samplesViewSingle.php?id=75005
potezanje katride, http://www.freesound.org/samplesViewSingle.php?id=3503
(čuje se slaganje posuda za jelo na stol (pijati, teće, žlice…. )


DUMICA: Ma pogej…. Jopeta ga ni na ubed…. Ma di ga je vrag sad poni…… a lipo san mu rekla: Odi, odi, ala odi vanka…. i vako mi samo ciniš smeće po kući….. ala odi … odi vanka samo nemoj da te sad opeta Bog zaboravi…. Ubed će bit jušto u pol ure…. Nemoj da se sad opeta dogodi da zakasniš, pa da ja jadna opeta buden kriva ca ti se je iće ohladilo….

A on ….: ''dobro, dobro… neću zakasnit''…… i evoga, veće je ura manje kvarat, a njega još ni…. Ma da se je baren javi…. pa ne bi ribicu još stavila frigat….

( …. prekine je zvuk otvaranja ulaznih vrata…. )

DUMICA:(potiho, za sebe)… aha, vo je doša… aaaaa… sad ćeš me cut…. (vika i galama) … a di tebe vrag nosi u vu uru…. Zgubidane…neradišo…. Samo da ti je okolo bordat … a ti Dumica, jadna, po kući…..

MARE (bučno je prekine) …… Ajme…. Tako ti na mene… tako, na blagu miru… a ja san došla vidit ko ti ca triba…. A ti… (patnički) … ti meni da san neradiša…., da san zgubidan…. Ajme… ajme ca san docekalaaaaa….

DUMICA…. (izvinjavajuće) …. Ajme… ajme Mare… ajme skužaj… ajme…. Ma mislila san da…. Mislila san da mi je muž doša…. Nisan te vidila…. Ajme… ajme skužaj……. Ala… na odi … odi sest… na… tako, lipo vode… (zvuk stolice)

MARE: uffff…. Ajme…. Ufffff, sva san se odma zapahla…. Ala… ala, dobro je, dobro je… Došla san….ufff… cekaj neka malo sebi dojden….
Došla san (pokušava se sitit) … ovaj… došla san te…. Ovaj…. Pitat… ko…. Ovaj…. Ma pogaj... ma pogaj, zaboravila san….
Zaboravila san ca san te došla pitat… a kako i neću… kako i neću kad si me odma …
a da nisan ni vrata otvorila… odma si me napala…. Ka … ka da san najveći razbojnik….

DUMICA: Ma neeee…. Nisan ja tako mislila… pa rekla san ti, to san ja mislila da mi muž gre… pa….

MARE: a neka… neka… dobro je… sad je prošlo… nego, nego, ca ti je muž napravi da si tako, stila napast na njega… kaj .. kaj ca su noga puta partizani jurišali na … na onaj bunker put cimitra….

DUMICA: Da ca? Da ca? Ma, lipo san mu rekla da neka dojde na ubed u podne i pol… da ne zakasni… jerbo će mu se opeta ubed ohladit, pa će opeta Dumica bit kriva jer….

MARE: (prekine je) dobro…a kadi je ša… da mu se ni ca dogodilo… more bit je covik di kod pa, oli….

DUMICA: Ma vrag mu je!

MARE: Ma kadi je onda moga poć… kadi je ša da se je tako zgubi… je more bit ša u onaj penzionerski kantun….. more bit je, nekome od njih ca namo greju, imendan… oli… oli…. godišnjica braka… pa su cakod parićali… da se malo počastiju… malo peršuta… sira… ili su fažola skuvali … kaj no za novu godinu….

DUMICA: Ma vraga… Znaš…mmmm…. sve tamo svaki dan žereju… Ma daj… daj Mare, ne govori monade… ma ki bi njima… sa nako malin pensjamin nakoti šoldov za sve to ca ti govoriš…. Ma daj… Da svi oni zajedno skupiju svi šoldi od pensje na jednu jarpu … nebi in ucinlo nanka za jedne dobre tripice…. A kamoli za fažol sa suhon prascevinom… odi, molin te…

MARE: A dobro… dobro… more bit je opeta doša onaj, mali Edo….od kampa… more bit in je opeta doni televizije… kaj ono za Božić… pa se… more bit ti se muž… proprijo, dok mi vo govorimo… proprijo sad muci i nosi ti doma novu televizju…. A jadan… a ti protiv njega svega…. A jadan…

DUMICA: odi kvragu…. A ne jadan…. Ma… ma ca je on kaj niki (značajno – misleći na Maru)… kaj niki ca su se dizali i hodili u 5 uri jutro namo put Golije….kad su culi da će se dilit ote… ote televizije…. Da bi ca prije uvatili red… da budeju pervi ki ćeju uvatit televiziju…. e…. doma već imaju po tri televizije… jednu za u primaću, jednu za u komoru, jednu za drugu komoru… a tu cetvrtu ćeju vajda … vajda u kondot stavit…koda….

MARE: (brani se) ja…. ja Dumica ne znan o komen ti govoriš…. Ali znan da mi je muž poša tamo tek u 8… 8 i pol… i… i jedva je uvati jednu…. Tamo su se… da su se.…jedni… tako rivali ….da…

DUMICA (za sebe) mmmm.. ti neznaš!…mmm…..(opet glasno)…. Ma ne boj se Mare, ne boj se… ni on ša po televiziju… Ma, zac bi i ša? Odi molin te, koga vraga će mu još jedna televizija. Kajda nan ni dosti i ova, naša jedna…. Ma… ko bi i dobi novi televiziju… isto to ne bi bilo mukte….

MARE: Ma ca to govoriš…. Meni je moj Žorži reka da…. Ovaj….Ja san cula da su ih ovi od kampa dilili mukte, jerbo…jerbo da….

DUMICA: ma je… dilili su ih mukte… samo… samo da bi televizija radila… triba kupit novu antenu… triba kupit one žice… oni kabeli, za antenu…. Pa se… vo …. od ovo niki dan… mora kupit i ona škatulica za vaćat… onon… oni novi signali… e Mare…. Sve to se mora akvištat… i kupit…i mora se potrošit manko…jednu… a biće par sto kun….. ee… tako da i ote mukte televizije… isto koštaju…..

MARE: E… e, pravo govoriš…. A… kadi je onda moga poć? Kadi se je moga zgubit? Da ni naša u ku kod butigu ništo … nišo na akciju… na popust…..

DUMICA: A je…. On pojde u butigu jedino kad triba kupit španjuleti… ili ko mu tiba munite za poć u kapić… pa pofućka onu … ono ca mu ostane od spize…..

MARE: a… a da ni poša onda u ki kod kapić…. Pa se je malo začakula sa kumpanjima….

DUMICA: Ma je… Za u kapić poć triba šoldov…., a koliko ja znan ni ni penziju još potega, ni na lutriju dobi… a ni ni u spizu bi jutros on… nego ja….

MARE: ma kadi ga je onda vrag poni u vu uru….

DUMICA: DA di! Na gradilište!

MARE: Na gradilište? Ko vražje gradilište? Ca napravjate novu kuću? Oli…

DUMICA: Ma je…. Ša je doli…. Namo… kod Smokve

MARE: Kod Smokve? Koga vraga tamo cini?

DUMICA: Da ca?... Namo se napjantaju ka…. Ka nika stvar… njih par… i već rastresaju praznu slamu…. Prepovidaju o bageriman, mudrejeju kako bi to oni napravili, smitaju radniciman ca rušiju, cudiju se kako je teknika šla naprid i kako su oni noga puta morali sve naruke….

MARE: Da?

DUMICA: E… A dok nisu pocali rušit Smokvu… Hodili su vidit ca je novoga na gradilište od mosta,…. Prija toga su hodili u inspekciju radnikov ki su stavjali one pijoce po rivi…. E… a to in ni bilo teško jerbo su sve to vidili no… no kad su se stavjale pijoce na Pijacu…..

MARE: e… vidiš vidiš…… ti jarca… koliko se gradi i ruši pogradu…. Mogli su vidit više toga nego oni studenti ca puste godine po fakultetiman bubaju….. o tu ….. građevinu…..

DUMICA: Da…. Da moreju in i diplome dat….. da…. A ti Dumica …. Ti doma kuvaj, redi, meti…. I peri mu i šumprešivaj robu ca šporka kad se skiće… tamo po otoj šporkici i prašini…..mmmm…… Mafija je to, moja Mare, Mafija…..

MARE: Kakova vražja mafija…..

DUMICA: Građevinska mafija!

Oznake: ,

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica