srijeda, 10. ožujka 2010.

horor

(uvodvi zvukovi: teta Dumica srče kafu, u pozadini se čuje otvaranje varta i zvuk bure iz vana…)
MARE: brrrrrr… ajme… (zapuhano)… ajme ka je zima….. brrrrrr….
DUMICA: (za sebe)… aha…. Gotov je mir…..(obraća se Mari koja je došla do kužine)…..Ca je Mare? Ca si se poledila?
MARE: Brrrrrr…. Da poledila!? Vanka je baren minus dvajset….. ojme…. Bura, snig, led… sve zlo… brrrrrrr….
DUMICA: Pa koga vraga si onda hodila vanka…… Nisi mogla doma stat, u teplo….. ala ala…. Ca me tote merko gedaš kaj prasac u sikiru….. ala…. Na…. Vo ti je čikara (čuje se šuškanje porculana, a malo po tom i ulivanje kafe)….. takoo….. ala, vo ti je, napi se malo vruće kafe, da se malo zgriješ, da dojdeš malo na sebe….
MARE: ala, ala…. A vo san šla da ću poć po drva… gori u magazin….(čuje se pomicanje stolice i srkanje kafe)…..ahhh….
DUMICA: (više za sebe)… pa si došla mene smitat….. (opet glasno)….Nego Mare, kako su ti to oci zaplivane…. Pariš…. Pariš koda si celu noć na noge stala….ca je? ( podsmjehljivo )….. oli je Žorži bi od voje sinoća u postiju….. a?
MARE: mmmm…. odi lipo.., a ne Žorži…. (podsmjehljivo)… on ti je ka ona pisma… (pjeva)… Sve da oću, ja ne mogu…. Nego mmmm, …..ali isto… isto si uganala…. Je, je…celu noć nisan oka sklopila…. Mmme meni …
DUMICA: Pa ca je bilo? Ki vrag ti je sad bi? Ca, je bila misecina, oli ti je opeta zahod popliva, oli….
MARE: A je…. Da je baren to bilo…. Celu noć o'straha nisan mogla zaspat….
DUMICA: Koga vražjega straha?
MARE: Ma sinoća san gedala jedan film…. Vako ti je to bilo…. Već san partila da ću poć spat, pa san nako, malo sedila na kauć i, malo vertila po televiziji, da vidin ko će još cakod dobroga bit na televiziju…. I tako došla san na jedan program na ki je bi film…. Lipo, na pocetak toga filma… lipo…. jedna ženska i jedan muški se… nako… lipo…. bušivaju….
DUMICA: (za sebe) … mmm, toga se tebi oće, a ?…
MARE: i kad san ja to vidila…. ja san, nako, lipo sela, jer san mislila…. Mislila san da će to bit ….onaj …. Film od jubavi…e…. Ajme…. A kad tamo… a sestro moja…. Onomen muškome, dok je ona ca se je snjin bušivala sve uzdisala od jubavi, su najedanput poceli rest zubi… oni oni…. Koljači…. I onda je je ugriza za vrat…. Kaj …. Kaj da je komad mesa…. I sve je je nako….. nako stresa…..mhh…. ajme, jame…. Pravi OR UOR….
DUMICA: ki božji OR UOR? Ki vrag ti je to?
MARE: Mmm, Dumica…. Niš neznaš…. Tako ti se zoveju oni filmi … oni….od strave i užasa!
DUMICA: (ljutito)… kvragu ti i OR OR i SUBNOR i HA-BE-OR…. ( malo smirenije ) Ma pogaj zac se ona prestašila… zac ona ni spala celu noć…. Mmmm… nećeš ti….. Mmmmm… da se je tebi dogodilo kaj meni niki dan…ma… ma ti ne bi spala… baren…ma baren misec dan!
MARE: (začuđeno)…. Ca je? Ca je bilo?
DUMICA: mmm… da ca je bilo… vako je bilo: Niki dan, ja i muž smo vicerali malo sira… ca smo od afitance dobili… i peršuta… ca nan je još od nove godine ostalo… i nako….
MARE: pa ca? Ca nisi mogla spat od slanoće? Oli te je žgaravica gušila celu noć….
DUMICA: (ljutito) …oćeš ti mene pustit da govorin i mucat, ili….
MARE: Ala, ala…. Govori, govori…. Ca se odma vriđaš….
DUMICA: Ne vriđan se nego…. Ala… ala da nastavin…. I tako….. kad smo… oto…. Vicerali… vidila san ja…vidila san da neće bit dobro….. Da ću celu noć bit žajna… pa san ucinla jednu broku… nako od litre…. Soka…. Da ko mi bude tribalo po noći…. da se moren napit, a ne da tramakivan, nako uškuro, po kužini…. i…. tako…. i… sve san ja to ucinla, tako, kako ti govorin…. Lipo san se svukla….e…. i…. partila spat….
MARE: i… ca?.... si se zbudila….?
DUMICA: Da zbudila… ufffffff…. Nisan ni zaspala kako bog zapovida…. Zbudila san se jerbo …. Jerbo mi su u usta bile… kaj pustinja… kaj ona…. Sahara…. Mme meni…. Sve mi se je osušilo….. od zubov…. Lipo… lipo doli do želuca….. Ehhhhh, ni više ni peršut kaj ca je bi noga puta.…. Ahhh… ca ću? Morala san se dignut…. napit se… jerbo ne bi bilo spanja celu noć , a jutro san morala poć na socjalno malo ranije ….da… da…. uvatin red…. i… tako…. Digla san se i … nako u škuro…. Da ne zbudin muža…. Pomalo partila doli napit se malo soka…. E… lipo san partila po škalamin doli…. Došla do stola i šla upalit svitlo…. A kad tamo….
MARE: (prekine je u napetosti)… ca? Ca je bilo?.....
DUMICA: Zgorila mi je žarulja…ah….
MARE: (uz ahhhhh, uzdah olakšanja)… i onda… ca?.... si je šla prominit?....
DUMICA: Odi molin te… ne ću žarulju minjat u tu dobu…. Da se ubijen…. Da me ubije struja…. A i nisan ni uzela oćali od škabela….. I tako… vidin ja da neće bit druge… pa san, nako u škurec, napipala broku i šla se napit….. i … već da ću partit ća… kad tamo….
MARE: e….
DUMICA: Od mraka, namo od drugoga kraja, me gedaju….
MARE: da… ca….
DUMICA: Me gedaju…. OCI….
MARE: (uplašeno, tiho)…. Ajmeee….
DUMICA: e …. e…. Ajme… sva… sva san se ukipila…. Jednu …. Par parov….ociju…. Cernih, zelenih, modrih….. sve gedaju u mene…. Ne trepećeju… ne miceju se…. Samo, nako užvireno…… gedaju prema meni….
MARE: (uplašeno, tiho)…. Ajmeee ….
DUMICA: e… e…. Ajme meni, san rekla i ja sama sebi, …. Ajme, sad san gotova…. Ki zna od kih su kervoločnih beštij ote oci…. Biće su tamo i lavi i tigri i zmaji, oli neki vrazi, sotone…. Samo cekaju … samo cekaju kad ćeju skocit na mene…. Ajme… mislin se ja…. Ajme, gotova san…..
MARE: (uplašeno, tiho)…. Ajmeee Dumica mojaaa….
DUMICA: Eee… ma to ni bilo sve….
MARE: (uplašeno, tiho)…. Ca je bilo još i gerje?… ca su te napali?…..
DUMICA: Ma…. Sve san ja jadna mislila….. ca ću sad…. I nako… ustrahu…. Zgrabila onu broku…. I pocela mahat… mahat prema otin ocima…..da more bit… more bit ćeju pobignut…..a onda….
MARE: (uplašeno, tiho)…. a onda ?….
DUMICA: a onda san oćutila da me je ništo …. ( misteriozno i panično ) ….Ništo uvatilo za vrat….
MARE: (panično): Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah…
DUMICA: (instiktivno): Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
MARE: (panično): Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah…
DUMICA: (instiktivno): Aaaaaaaa……… cekaj malo….. koga vraga viceš… kooga vraga se dereš …
MARE: (malo smirenije, uplašeno, panično)…. Ajmeee.. ajme… ajme ka san se prestrašila…. Ajme, ajme skoro mi je srce stalo… ca je onda bilo?….
DUMICA: Da ca…. (podsmjehljivo) … da ca…. Sutra jutro je u socijalno ša muž umišto mene…. Jerbo mu je bilo usput…. kad je ša u ambulantu sašit glavu…. ku san mu ja otvorila sa onon brokon….
MARE: (jako začuđeno)…Caaa?... Ma ca to govoriš?
DUMICA: (nasmijano)… Ma ono me je za vrat uvati muž… ki se je diga malo potli mene, popišat se…. (više za sebe) Mhh….Vrag mu se nosi u bevandu, i kolko je popit more… (nastavlja)…. pa san njega, nako u strahu…. Lupila sa onon brokon poglavi… e….ah, nego ca… tako mu se i oće kad se u sri noći, po škurome šmuca po kući….
MARE: (nestrpljivo)…. Ajde kvragu i ti i muž ti…. A ca je sa ociman…… ca je sa ociman bilo……su te napale … ote… ote beštije, zmaji, lavi, vrazi….
DUMICA: (podsmjehljivo)…. Da ca…. Ma ono ti Mare nisu zapravo bili oci ke su svitlile u škurec….
MARE: ne?... nego ca?
DUMICA: ma no su ti bile one one žaruljice od televizije, videja, telefona…. Samo ih ja, nako u mrak nisan dobro vidila…. Jerbo nisan uzela oćali kad san ono….
MARE: (prekine je uzbuđena)…Ma ke vražje žarljuce?
DUMICA: (iznevirana)….Da ke žaruljice? … One …kad se…. Kad se… na onaj daljinski ….na onon….programator…. ugasi televizija, na nju ostane gorit ona cerena žaruljica…. Tako ti je isto sa … onon… onon novon škatulicon…. bez ke se, sad po novomen, ne more gedat televizja. Isto tako ti je i sa videjon, koga mi je donila drugarica Mandica…. Kad je došla pred par lit… gori od Austrije, kadi je odata. Svitliju i žarulice od telefona, od antene za u kuću, od onoga vraga uki se staviju one … oni….mići pijatelići pa se geda na njega … krizme… ženidbe… i… i to… kako se no zove…. ve de.. ve de..… kako veće….
MARE: A tako…. (odahne)…. Tako je to…. Znači one oci ca su tebe prestrašile… bile su … bile šu žaruljice od … e…. od televizije… i …
DUMICA: e … si vidila…. Ni mi malo ca me svako malo bura prestraši… ko će mi dignut ternite na kuću ili ku kod drugu štetu napravit… nego se sad i od otih svih aparatov moran prezat….
MARE: dobro… dobro, i ca si napravila….
DUMICA: Da ca? Uzela san najveći lancun ca san imala i sve to lipo pokrila snjin
MARE: A to je ono ca ti je namo u kantun pokriveno…. Aja… a ja san mislila da ti je to nikakova gajba…. Da si pocala tići držat po kući….
DUMICA: Mmmmm…. Da tići…. (zamišljeno ) Ma…. Znaš ca?
MARE: Ca?
DUMICA: Boje da judi misliju da držin tići po kući nego da ja mislin da me svakakove beštije gedaju od mraka.

Oznake: ,

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica