ponedjeljak, 15. ožujka 2010.

karta, gaće na kurdelicu i reciklaža


TETA DUMICA 18.03.2010.
Vrijeme radnje: Prije podne
Teta Dumica odlučila je pospremit ''pod škale''
Efekti: šuškanje i paranje novina, zatvaranje ladica, vrata…
1 šuškanje novina: http://www.freesound.org/samplesViewSingle.php?id=89788
2. baca novine na pod: http://www.freesound.org/samplesViewSingle.php?id=89790


Čuje se lupanje, baca novine na pod (efekt broj 2)
Ala…
Baca novine (efekt broj 2)
Je još ca… ?
Baca novine (efekt broj 1)
Kvele, Mima, Nekerman, Pevec, Kika, 24…..Slobodna, Zadarski….
Sama kartušina.
Celu zimu kupin kartušinu. U fantinići da su dicu ucili kako triba rec..recik… reciklirat!
Pa onda neka ja svojin primeron pokažen nukici kako se to cini.
I sad neka se sama mucin sa ovin smećen.
Ala Dumica, još je malo zimskoga vrimena, pogorit će se ovaj Zadarski i slobodna, samo neznan ca ću sovin debelin….. Nekerman… Cekaj da vidin.
Lista novine (efekt broj 1)
Lipa veštica, taman za moju nevistu… gandići…
A. A!
Pogaj vo! Ma pogaj vo!!
Gače na špažići i kurdelice!
Vrag se ita u vakove novine.
Srića da ih odma itin pod škale. Srića da ih ON moj ni vidi. Samo bi se užvireva!
Da gače……. Da su vo gače…
A ja luda vode išćen budande zasebe!
Neznan bi plakala, oli ću se smijat! Smije se (sitno) hehehehe
Lista novine
(efekt broj 1)
Je….. siguro.
Taman da će zamene bit cakod nutra.
Šteta….. a baš san stila kupit novi fuštan.
(Govori sebi u bradu) Sveto manje nas je u fuštani.
Ovi tri cetiri ca ih iman, neka mi potrajeju doklen san živa.
Potli mene neće ih niki nosit, nego u maškare.
Lista novine (efekt broj 1)
Ke munješćine….. nanki facola vode nima.
Gužva i baca novine na pod (efekt broj 2)
A ca je vo?
Ma…Ma ki je vo iti?!?!?
Racun od komunalij!?!?
Kako je vo dospilo pod škale?!?!?
Još bi mi se stilo da mi dojdeju vodu zatvorit jerbo nisan platila racun!?!?!?
A ja poštena!
Sve platin. Rece mi muž da platin i ca triba i ca ne triba!
Kako da ne triba?
Platin vodu ku san potrošila, i smeće ko napravin…..
Sad po novomu ću plaćat i ovo ca sama moran rec..recik…reciklirat….
Sve Dumica plati.
Niki mi ne more reč da san komu dužna!

Ala Dumica, ove novine su niš koristi. Snjiman se ne more ni špaher užgat, a ni stakla otrt.
Sve vo gre u recik ..rec… reciklažu
Gužva i baca novine na pod (efekt broj 2)
Cekaj….cekaj….. Borati! Neću ja vo moć sama nosit!!
Križa ćeju mi molat!!
Ništa. Morat ću reć sinu da dojde povo i neka nosi ća NA VANGRADA.

Oznake: ,

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica